"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

sobota 25. září 2021

Album k narozeninám





Dneska si už můžu konečně říct... tááááák hotovo, předáno!

Čtrnáctého března jsem založila novou složku "Radka" a poctivě do ní vkládala všechny nalezené a "těžce" dohledané fotky z "pravěku". Pár důležitých snímků mi poslal Michal a ty vůbec nejstarší -první z prvních- Radky maminka. Dva tři měsíce mi pak trvalo, než jsem vše přetřídila, dorovnala, opravila, přizpůsobila, přiřadila a nechala vytisknout. No a někdy v půli července, když už mi hořela koudel kdesi, jsem se konečně pustila do práce. Sketche a potřebnou inspiraci jsem nacházela hlavně u Aktijky na Scrapblogu.cz. Do alba se vešlo celkem 52 stránek ve formátu 20,5x20,5 cm. Všechen materiál co dům dal... drtivou většinou vše pořízeno opět u Aktijky na hurapapir.cz.






























No.... a ještě musím napsat jak pěkně mi vyšel datum předání. Původně jsem to chtěla stihnout na začátek září, kdy má Radka narozeniny. Nezdařilo se. Ovšem DNES... dnes mají s Michalem 22. výročí svatby! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat