"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

pondělí 23. února 2015

Art journal - první pokus

Každej rok zůstávají v mém deníku plonková místa. Přehledný kalendář, měsíční plánování, plánovací kalendář.... všechny tyhle stránky jsou zcela nevyužité. A vždycky jsem věděla, že je budu chtít nějak upravit.
Nedávno si Haňule postěžovala, že nikdy nezvládne art journal. (Mezi námi - kdo ji zná, ví, že to rozhodně nemůže být pravda!) Už kolikrát mě napadlo, že si něco podobného taky zkusím. A tak teď, po shlédnutí inspirativního videa, jsem "chytla slinu" a pustila se s chutí do toho.


Nejprve jsem si tenké stránky zpevnila vlepením pevnější čtvrtky. Tu jsem natřela akrylovou barvou, potupala razítkovacími barvami, polepila výstřižky a pak už jen razítkovala, ničila okraje, použila pár šablon, objevila zapomenutou washi pásku, znovu lepila a znovu razítkovala....
....abych pravdu řekla - s výsledkem jsem spokojená.

Žádné komentáře:

Okomentovat