"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

pátek 20. července 2012

Projekt 2012 - ČERVENEC 1

Jednu jednoduchou podmínku pro tento měsíc zadávala Vertom. Ráda by viděla na našich stránkách VODU v jakékoli podobě. Ve formě vlnek, kapek, cákanců, bublinek, kaluží, z papíru, stužek, látek, kamínků, korálků .... přičemž téma stránky nemuselo být vyloženě letní. A to se mi právě hodilo k pršifotkám, které byly dávno připravené v albu a čekaly jen na zpracování.  
Šli jsme tenkrát z Terčinýho Jitřenkovskýho koncertu, lehce poprchávalo a tajtrlíci jdouce svorně pod jedním deštníkem začali blbnout.
Fotky jsem nechala prozřetelně vyvolat ve větším formátu, takže jsem teď s velkou vervou většinu nevzhledného, modře natřeného zábradlí odřízla. Původně bylo v plánu postavit fotky vedle sebe, ale  vystřižením deštníku se naskytla úplně jiná možnost. Postavit fotky nad sebe a jaksi je zaklínit, čímž jakoby na sebe navazují.  
Nedokázala jsem se rozhodnout jestli déšť vypodobním kapkami, vytvořenými z lepidla Diamond Glaze anebo průhlednými knoflíky. Nakonec jsem využila obě možnosti.  



Žádné komentáře:

Okomentovat