"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

pátek 2. března 2012

Projekt 2012 - ÚNOR

První projekt byl doménou Pettie.
Vybrala bohatě členěnou stránku od Lynn Ghaary a zadala bezvadnou podmínku:
... abyste si vybraly a na své stránce použily alespoň 5 prvků, které se na dané stránce objevují. Když se podíváte na stránku, tak těmi prvky myslím třeba kytičku s knoflíkem, visačku s mašličkou, vlaječku ... nebo třeba puntíkovaný papír, "čárkovaný" rámeček kolem stránky, žurnaling na papíru "z blogu", 3 fotky na výšku vedle sebe atd.

Zde je výše zmiňovaná předloha:

Netradiční zadání myslím zaujalo velkou většinu z nás. Spousta dokonce slíbila stránku celou do puntíku liftnout. Mě osobně dal nejvíc zabrat samotný výběr fotky. Nějak mi ubývají a není kdo by přidělal nové. Tak se stalo, že mi čirou náhodou přišla pod ruku moje fotka z prvních narozenin ....a bylo hned jasno. Dodržela jsem tradici a stránku liftla, tentokrát podle úžasné Julie Bonner. Podmínku jsem splnila použitím těchto prvků - růžek, kytka s knoflíkem, visačka, papír z bloku, ptáček (malý, ale je) a puntíkatý papír.

Žádné komentáře:

Okomentovat