"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

úterý 20. března 2012

Moje nej pro Gabretu

Před časem mi přišlo do ruky moje "zvláštní" dvacítkové album. Je založené speciálně jen pro stránky "Moje nej" od mých scrap-kamarádek. Tyto pak prokládám v časové posloupnosti stránkami ze srazů, kterých jsem měla štěstí zúčastnit se.

Má sbírka je zatím skromná. V plenkách. Jen tak někoho totiž neoslovím. Z ostychu. Z vrozené obavy. Nevím proč. Faktem zůstává, že většinou oslovila druhá strana mě, čímž se mi jaksi výměna zjednodušila.

A tak jsem byla sama sebou překvapená, kde se najednou vzala ta odvaha požádat o stránku zrovna Gabretu, ke které vzhlížím (a troufám si tvrdit, že nejen já) jako ke svému scrap-guru. Jelikož vím, že ona sama dává přednost raději osobním kartám "scrapzávislaček" (což je taková zmenšená varianta "Mých nej", ve visačkovém formátu), byla jsem moc překvapená, když na oplátku chtěla ona po mně to samé.

Tady je tedy moje dvacítka. Vybrala jsem papíry ve velmi podobném barevném odstínu, našla si pár předloh k čerpání nápadů a rozhodla se zkusit vintage styl. S výsledkem jsem byla docela spokojená (kupodivu) i když si myslím, že je vintage hóóóodně vzdálená.




Ještě malá douška - třináctka je moje šťastné číslo. Proto stojí osamoceně.


1 komentář:

  1. A mně se stránka fakt moc líbí. Ve skutečnosti pochopitelně vynikne mnohem víc. Má příjemné barvy a "stará" fotka je moc fajn. Hlavně mě pobavilo, jak jsi udělala vintage a já zase pro změnu ne :-)). Díky za výměnu, bavila mě:-)

    OdpovědětVymazat