"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

pátek 2. března 2012

Únorová challenge

Jíťa jako lednový vítěz challenge předala pomyslné žezlo Irisce, která zadala tyto, mě velmi sympatické, podmínky:
- libovolný počet fotek - jediná podmínka - fotka černobílá nebo v barvě sépie
- barva hnědá v kombinaci s růžovou nebo zelenou anebo modrou
- použití krajky, kovových komponentů a nějaké té kytičky

Tentokrát jsem nic nehledala. Šla jsem na jistotu a opět zalovila v mém mládí. Tuhle fotku mám docela ráda, poněvadž je jednou z mála, kde mi to myslím i sluší.
Lepilo se mi tak nějak samo od sebe. Na visačku jsem chtěla ještě napsat krátkou doušku ve smyslu ....zatím jsme ještě čtyři, nebude trvat dlouho a budu mít druhého bráchu.... jenže - co čert nechtěl - jako by se ta naše technika domluvila, po počítači odešla i tiskárna. Nechtělo se mi už čekat na novou. Rukopis mám hrozný a tak přišla Irisce stránka bez textu, tak jak ji vidíte.

Žádné komentáře:

Okomentovat