"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

neděle 25. března 2012

Projekt 2012 - BŘEZEN 2

Fidulčino zadání březnového úkolu znělo zdánlivě velmi jednoduše: "Z dané palety vyber minimálně čtyři barvy, které použiješ na stránce. Žádná jiná barva, krom bílého orámování fotek, není povolená!" Pro mnohé výzva a oříšek zároveň.

Všechny dané barvy mi přijdou hodně studené. Snad jen krom zelené v horní řadě. A já mám tak ráda podzimní, teplé barvičky. Hledala jsem usilovně papíry s vhodnými odstíny i nějakou šikovnou fotku. Nakonec jsem usoudila, že už by bylo načase zpracovat fotku z našeho třetího (mého druhého) srazu, který se konal v Havlíčkově Brodě.

Při lepení jsem vzpomínala na ten báječný, tvořivý víkend. Na moje první setkání se Silhouette, na krásně připravený pracovní stůl, na obchůdky, na Dianku s bříškem - věčně zabořenou do notebooku, na Dančiny názorné ukázky, na krásný dort..... ale i na zvědavé hasiče, místní taneční zábavu, noční štěbetání. O to víc mě mrzí, že letos zase nikam nemůžu jet. Zákony schválnosti fungují dokonale.

Žádné komentáře:

Okomentovat