"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

neděle 5. února 2012

Gabrety první sketch

Gabreta vymyslela a namalovala svůj první sketch. Při jeho vkládání na svůj blog nezapomněla motivovat své věrné čtenáře a rovnou vyhlásila soutěž. Stačí podle předlohy udělat stránku a zaslat ji e-mailem do 12. února tohoto roku. Gabrety drahá polovička, respektive jeho ručka magnetka, vylosuje šťastnou majitelku scrapového časopisu.

Sice jsem soutěživá, ale nikdy jsem nic nevyhrála a tak nějak jsem se s tímhle faktem už i smířila. Nicméně účastním se soutěží dál a zdravě nic neočekávám. Mám jen radost z dobře vykonaného.
Gabrety sketch mě na první pohled zaujal a protože jsem zrovna měla na stole Mirečkovy školkové fotky s rozházenými papíry připravenými na challenge, nebyl žádný velký problém udělat ještě jednu stránku navíc. Tady je:

1 komentář:

  1. Stránka se ti moc povedla a já mám radost, že se ti můj sketch líbil. Držím palce :-)

    OdpovědětVymazat