"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

pátek 2. března 2012

Projekt 2012 - ÚNOR 2

Druhý projekt - SKETCH.
Haczek jako vyhlašovatelka upustila podle svých slov od záludností a složitostí, slitovala se nad námi a vložila zdánlivě jednoduchou podmínku.

Zdánlivě jednoduchou. Já opět dlouze hledala vhodné fotky a našla tři "šikovné" až z roku 2005. Navíc moc velké a nemožné ořezu. Sotva se vešly vedle sebe na třicítku. Jenže - tenkrát jsem si okousaných arabesek všimla až na fotkách! Terinka - mlsalka chodila tajně pod stromeček ochutnávat. A uznáte sami, že důkaz doličný nemůžu jen tak uříznout a nepoužít. :D
K těmto fotkám už byl dávno určený papír díky protistraně, takže se moc experimentovat nedalo.
Nejvíc mě ovšem mrzela moje zbrklost. Nadpis jsem chtěla mít samozřejmě co nejrovnější. Dvakrát jsem měřila! Jenže - práce kvapná - nepočkala jsem až budou děti v pelíšku a začala lepit. Trpaslíci se začali pošťuchovat, přišli si dokonce požalovat a výsledek ..?.. bída nejkřivější.
...ještě, že to mám na koho svést. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat