"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

pátek 2. března 2012

Zrada

Záměrně jsem čekala až na konec měsíce, abych mohla vložit projekty společně s challenge do jednoho dlouhého příspěvku. Asi mám všechno moc jednoduché a tak mě pořád někdo pokouší a háže mi pomyslné klacky pod nohy. Prostě se mi zbláznila technika a že prý si ten článek pustí do světa tak, jak chce ona a né jak chci já. Stačila nepatrná operace, jeden jediný krok, jakýkoli stisk klávesnice, text se změnil k obrazu svému, zadal si jakýsi neznámý font a já musela začít zas odznovu. Najít pět fotek, přepsat případně překopírovat text a doufat, že se konečně zadaří. V půl čtvrté ráno jsem usoudila, že: za 1. - moudřejší ustoupí, za 2. - zítra je taky den a nakonec za 3. - ráno je moudřejší večera. A protože ani ráno se původní záměr nezdařil, textík jsem jednoduše rozkouskovala na tři krátké.
Přeji vám příjemné čtení a hezký, sluníčkový den.

Žádné komentáře:

Okomentovat