"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

úterý 1. září 2015

Srpnová challenge

Téma na srpen:

Tak to jsme MY!

Podmínkou bylo použití skupinové fotky ...." a skupina je pro naše účely víc než jeden. Fotografického materiálu se v každé domácnosti najde jistě dost... a o prázdninách Vám určitě zase přibyl další - my na Sněžce, my a moře, my v Paříži, my a žirafy, my na babiččiných osmdesátinách, naše třída 6.A, my na scrapsrazu......"


....anebo MY na procházce. 
Šli jsme tenkrát na Křemešník "oslavit" narozeniny babičky Magdy. Byl krásný, slunečný den. Příroda se nabarvila do podzimních odstínů a to je pak radost fotit. Na druhou stranu - nastává pak velké dilema s výběrem těch správných a důležitých fotek ke scrapnutí. 
Na stránce mám skupinovou fotku tentokrát mimořádně neobvyklou. Je zde zvěčněna i moje "obrovská" maličkost. Kupodivu. Mireček si ode mne na chvíli půjčil foťák a už to bylo. Ani to nebolelo. :D


Téma tohoto měsíce vyhlásila červencová vítězka Unka a já pojala stránku v jejím duchu - UNKOVSKY - čili co nejjednodušeji. Ono taky k tak výrazným fotkám už žádné zdobení není třeba, že? Vystačila jsem si s dvěma centimetrovými papírovými proužky, třemi svorkami a kouskem pauzáku. Když o tom teď tak přemýšlím, celé to vypadá jako příprava na další challenge, kterou včera vyhlásila Gabreta. Podmínkou bude zpracování co nejlevnějších materiálů, které jsou dostupné v každé domácnosti a dokonce musíme připsat výrobní cenu stránky. :D  Jdu hledat vhodné fotky! 
Hezký den všem. 


Žádné komentáře:

Okomentovat