"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

středa 23. září 2015

Ptáci jarabáci

Kolegyňka Lenka měla v srpnu narozeniny. Abych jí malinko potěšila, koupila jsem tenkrát hořkou čokoládu a ozdobila ji visačkou s ptáčkem. 

Ptáček štěbetálek se jí líbil tak moc, že si ho pověsila nad pracovní stůl. :)

Tohle pondělí za mnou přišla s prosbou. Do čtvrtka potřebuje přání k narozeninám... pro velkého kluka... a moc by si přála nějaké s ptákem jarabákem. 

Na bílou čtvrtku jsem natiskla mého oblíbeného datlíka, čerstvě došlý slamáček, motýlka a dáreček, vše vybarvila tentokrát obyčejnými pastelkami, podlepila oboustrankou a vystřihla. 
Pozadí přáníčka (o velikosti 10x15 cm) jsem zkusila vybarvit distress inkousty podobně jako to prezentuje Tim Holtz na většině svých videí. ;) 
Nakonec nalepila vystřižené motivy a výsledek je zde: 


Později mě napadlo, že přáníček vyrobím víc... ať si holka může vybírat. Stihla jsem ovšem už jen jedno jediné. V naší rodině... v bojových podmínkách... div divoucí, že mám hotové dvě. :D
Postupovala jsem stejně. Stejnou technikou, stejně rychle (chápej - děsně pomalu). 
Zvrzala jsem ho až v naprostým finále. Provázky od balonků totiž vypadají spíš jak kočičí fousky. 

Uvidíme, které si vybere. Jestli si vůbec vybere.  

----------------
Malá douška závěrem..... vybrala si to druhé, pokažené, s balónky. A moc se jí líbilo! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat