"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

úterý 8. září 2015

Sušenky

Snad už celý týden za mnou chodí Terinka a žadoní ...mami, upeč sušenky. 
Konečně se dočkala!
 Včera jsem si připravila těsto a dnes se pustila do pečení. Mám báječnou razítkovací sadu od Tescomy, se kterou je pečení jedna radost. ;) 



Poprvé jsem vyzkoušela dle přiloženého firemního návodu KOKOSOVÉ SUŠENKY. Recept je jednoduchý. 
350 g polohrubé mouky
150 g mletého cukru (použila jsem prosátý moučkový)
130 g másla
2 vejce
1/2 sáčku vanilkového cukru
70 g strouhaného kokosu
Vše smícháme a hladké těsto necháme aspoň 2 hodiny v chladu. Pomocí razítka připravíme sušenky, které pečeme v troubě při 160°C přibližně 10 - 12 minut. 


 Na LINECKÝ mám vyzkoušený recept od babičky Magdy.
21 dkg hladké mouky
14 dkg Hery
7 dkg cukru moučka
2 žloutky
Těsto nechám opět odpočinout v lednici a pak peču 8-10 minut. Tedy ... dle návodu. 
Já osobně si musím sednout naproti troubě a bedlivě sledovat situaci. Jak jen na malinkatou chvilku zvednu pozadí, zapomenu a vše je hned v háji. :D



Žádné komentáře:

Okomentovat