"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

neděle 25. února 2018

Soba nudle

Týden objevování nevyzkoušeného. 
Týden kulinářského experimentování.
 ...anebo týden likvidování zásob? 
Je úplně jedno, jak uplynulé dny nazveme. 
Hlavně, že se nám v kuchyni dařilo, že nám chutnalo a že jsme ve zdraví přežili. :D

Další novinka v našem jídelníčku:
SOBA NUDLE
nebo-li pšenično-pohankové nudle na asijský způsob.
Z jejich přípravy jsem měla docela strach. Ve vygooglovaném receptu si blogerka postěžovala, jak snadno a velmi rychle je lze rozvařit. Takže Terinka stála v kuchyni se zapnutými stopkami a sledovala přesný čas, zatímco já míchala a hlídala bod varu. 
Povedly se nám napoprvé a fakt jsou vynikající!


SOBA NUDLE S KUŘECÍM MASEM

Dvě kuřecí prsa jsem nakrájela na menší kostičky. Osolila, opepřila (bílým pepřem), přidala větší špetku oregána, pár kapek citrónové šťávy, ždibec nastrouhaného zázvoru a naložila do olivového oleje. Naložené maso jsem dala na malou chvilku odpočinout do lednice. Pro příště bude určitě lepší, nechá-li se naložené přes noc. 
Na olivovém oleji jsem osmahla na tenká kolečka nakrájenou cibulku. Přidala necelé dvě lžíce sójové omáčky a po chvilce přidala najemno nakrájený česnek, plátky žampiónů a naložené maso. Míchala, dokud nepustilo maso a žampióny šťávu. Vmíchala jsem najemno nakrájenou mrkev a papriku, dochutila kořením na čínu a ještě malou chvilku podusila. 
Mezitím jsem s pomocí Terky připravila dle návodu nudle. Do vroucí, mírně osolené vody jsem vhodila soba nudle, ztlumila plyn a přesně tři minuty míchala. Pak rychle zcedila a podávala na talíř. Kdybych se ovšem tolik nebála a nechvátala, vhodila bych je přesně podle návodu do masové směsi a zamíchala. Rychle jsem servírovala na talíř, přidala směs a až potom mi došlo, že mělo být něco jinak. Smíchali jsme si tedy každý až to svoje, na talíři. Ale bylo to fakt moc dobrý papání! 

Žádné komentáře:

Okomentovat