"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

pondělí 14. května 2012

Projekt 2012 - KVĚTEN 2

Vau vau vau.....fakt už si musím nechat udělat další várku nových fotek!!! Mirča vyhlásila na květen téma: "Jaro vítej!", a  já našla jediné jarní fotky až ve druhém albu (rok 2005). Byl tenkrát květen a my poprvé stříhali Mirečka. Mašinkou. Táta stříhal, máma rozptylovala .....a pak se stejně tulil k tátovi a na mě se jen mračil. 
Podmínka k tomuto tématu byla nepovinná - použít chrastidlo. Vyhrabošila jsem tedy z onoho dne pramínek ustřižených vlásků a vložila ho do průhledné kapsičky. Tu jsem zvýraznila rámečkem z papíru a navrch ještě nalepila ptáčka vystřiženého z čerstvě došlé zásobičky od Aktijky. Zbývá doplnit, že jsem si liftla Iti stránku. 




Žádné komentáře:

Okomentovat