"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

čtvrtek 3. května 2012

Dubnová challenge

Gabreta převzala žezlo od Unky a vyhlásila na duben téma:
MODRÁ JE DOBRÁ
Cituji: Modré jsou dálky, modré je moře, modré jsou hory, modré jsou chrpy u cesty, modrý je pohled vašich dětí, modrá je vzpomínka na tátu, modré je pondělí, modré jsou prsty od inkoustu, modrá je barva džín, revolty, studentského života... modrá je dobrá.... Zavřete oči a ponořte se do modré, vzpomeňte si na všechny modré chvíle, nechte se unášet modří... a tvořte.... MODRÁ JE DOBRÁ.... konec citace.
Po přečtení podmínky jsem se docela orosila. Vlastně tenhle pocit zažívám čím dál častěji při každém novém zadání, neb zásoba fotek se zoufale tenčí a já prostě nemám kdy přidělat nové. A abych se přiznala, tak mě ani tahle činnost dvakrát nebaví. Zdlouhavě vyhledávat ve složkách, vědět, že z určité akce musíte vybrat aspoň jednu fotku, a to i přesto, že se vám dvakrát nepovedli..... anebo zavrhnout deset krásných nicneříkajících záběrů, které vznikly jen tak, bez příběhu.

Tak si tak listuji v albech, hledám kde by bylo něco vhodně modrého a ..... narazila jsem na Modrou. V roce 2009 jsme si udělali dvoudenní výlet na Moravu. Hlavním cílem byla návštěva zoologické zahrady ve Zlíně. Dalšími navazujícími byl archeoskanzen v Modré, hned vedle sousedící Velehrad a nedaleko stojící zámek Buchlovice a hrad Buchlov.
Na stránku jsem chtěla zakomponovat leták s mapou i pohlednici, takže na nějaké divoké experimentování nebylo místo a nadpis jsem taktéž řešit nemusela. Pamatovala jsem si, že právě na tuto stránku jsem chtěla vyrobit Slovany alá Ekulka. Tenkrát mě odkázala na pořad České televize Dějiny českého národa, odkud čerpala i ona sama. Nejsem tak zručná, takže jsem vyrobila figurky jen dvě, Kazi a Bivoje.  




Žádné komentáře:

Okomentovat