"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

úterý 15. května 2012

Projekt 2012 - KVĚTEN 1

Ani jsem si neuklidila stůl a už jsem hledala fotky pro druhý projekt, který vyhlašovala Katka Trnka. Podmínku "nejméně tři PRAPORKY na stránce" lze splnit snad jen s narozeninovými fotkami. Náhodou jsem měla po ruce Mirkovi loňské, které jsem si nechala vyvolat na scrapsraz a který jsem jaksi musela z rodinných důvodů odpískat. 
Mirďa se na fotce roztomile pitvoří nad dortem a přitom ukazuje nové, narozeninové hodinky. Bez váhání jsem popadla nůžky a odstřihla pozadí. Do ruky mi přišel bez dlouhého hledání papír od My Mind´s Eye a to už jsem věděla, že jsem na správné cestě. Z dalšího papíru jsem si ustřihla proužek metru a začala kombinovat. 


Věděla jsem, že musím použít ještě nějaký jiný papír, ale nechtělo se mi stránku zbytečně zatláskat. Hledala jsem tedy na netu, jak si s tímto prkenným podkladem poradily ostatní scrapařky a našla jsem tuhle nádhernou stránku. 


Autorka "mandysea" dokonale vystihla mé představy. Výrazný rámeček - to bylo přesně to pravé ořechové. Praporky jsem rozvěsila nad fotkou, zvýraznila "osmičku" na metru, čímž je jasně řečeno, že jsme slavili osmé narozeniny. Ovšem nečekala jsem reakci v galerii, kdy se Katka Trnka dotazuje, cože to vlastně symbolizuje dort. Přijde mi naprosto normální samozřejmost, že Bakugany zná každý. Jak vidno, tak nezná. Loni běžel v televizi animovaný seriál a my den co den slýchávali ze všech stran: "Bakugane, do boje! Bakugane, povstaň!". Věty, které každý pacifista (i já a moje polovička) slýchává asi ze všeho nejraději.  Naštěstí seriál už skončil a Mirek si zamiloval jiné hrdiny. Neválčící.  

Žádné komentáře:

Okomentovat