"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

středa 2. května 2012

Narozeniny


Stálo to hodně úsilí, odříkání, přemlouvání, párkrát ukápla i nějaká ta slzička - obzvlášť, když spolužáci běhali venku a naše cácorka musela sedět nad testy. Ale vyplatilo se. Ve středu 25. dubna na nám splnilo velikánský přání. 

Terinku přijali na osmileté gymnázium! 

Loni si kočka napsala do dopisu Ježíškovi dvě velká přání: aby ji přijali na gympl a aby dostala "dotykáč". Ježíšek dělal co mohl. A jelikož rozhodnutí o přijetí na školu má už doslova v kapse a navíc v těchto dnech slaví své jedenácté narozeniny, byla vyslyšena i druhá toužebná prosba. Píle a snaha musí být řádně odměněny.  

A dort pro tuto příležitost?
Půl roku jsem hledala inspiraci, prohlížela všechny možné dortové galerie a slintala nad úchvatnými uměleckými díly. Na facebooku mi padl do oka jeden fantastický, čtyřpatrový. Dostal pracovní název scrapový a protože už jsem žádný hezčí (jednodušší) nenašla, bylo rozhodnuto. Čtyři patra jsem zredukovala na dvě. V neděli jsem se dala do pečení a v pondělí se pro změnu zdobilo. Marcipán jsem si po minulé zkušenosti předem objednala u odborníka, který mi byl doporučen. A nemohla jsem se vynachválit. S marcipánovou hmotou se pracovalo báječně. Jen jsem se "ukápla" s gelovými barvami. Chtěla jsem dort hnědo-zeleno-tyrkysový. A vylezl mi z toho přímo vojenský. Tyrkysová se nezdařila. Takže poučení pro příště - nemíchej barvy ve špatném, večerním světle.



Žádné komentáře:

Okomentovat