"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

čtvrtek 14. června 2018

Špaldová bublanina s třešněmi

Jakýsi "Hujer" přinesl dneska do práce bedýnku plnou nádherných třešní. Mnohokrát děkuji neznámému, že jsem si i já mohla také pár odsypat a pustit se tak konečně do nově objeveného receptu na prvotřídní moučník. Jako starej skrblík se mi totiž kupovat třešně za tak hrozně vysoký ceny nechce. A ani dopředu nevím kolik jich ještě vyhodím červavých. Ovšem ty dnešní byly všechny nádherné a bez jediného kazu. 


Špaldová bublanina s třešněmi

2 hrnky špaldové celozrnné mouky 
1 hrnek třtinového cukru
1 prášek do pečiva
1 hrnek mléka
1/2 hrnku oleje
2 vejce
150 ml bílého jogurtu - nejlépe Hollandia
ovoce
hera a mouka na vymazání případně pečící papír
(1 hrnek = 300 ml)

Smícháme suché ingredience, vmícháme ostatní přísady a pořádně promícháme. Vlijeme na vymazaný a vysypaný plech a pečeme při 200°C cca 20 minut. Záleží na velikosti formy. Já měla menší, takže jsem pekla podstatně delší dobu. 


Závěr. Jednoduchá, rychlá, chutná. Ovoce lze obměňovat dle libosti. 
Příště vyzkouším s červeným rybízem.  

Žádné komentáře:

Okomentovat