"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

sobota 21. listopadu 2015

Sobotní tričkování

Začátkem listopadu jsme s Terkou jeli na srazík do Luk. Přiznávám, že hlavním tahákem byla Irena Slavíková alias Apták. Už dlouhou dobu jsem toužila vidět její tvořící techniku.

Šablony a spreje nám zatím nic moc neříkaly. Terinka se pustila do malování nesměle. Ale... dalo by se říct, že po každém dalším kole rostla její chuť. Brzy bylo tričko plné krásných koleček. :D
Doplnila a propojila je razítky a výsledek byl naprosto luxusní. 



Aktijka ji stihla ještě ten večer vyfotit. 


Mě se do mandal dvakrát nechtělo. Pak jsem měla krátkou vizi, ale jako vždy jsem začátek uchvátala neb jsem nevěděla přesně jak na věc. 
Původně to měla být jakoby "Cesta kolem světa". 
Jenže na tak obrovské triko to byl moc malý plán a tak jsem musela plochu zaplnit alespoň žlutooranžovým kruhem. Našla jsem i vhodnou šablonu se stromem. 



Terinka plna dojmů navnadila kreativně svoji spolužačku, nakoupily trička a domluvily na dnešní sobotu velké tričkování. 
Vyhrabošila jsem všechny svoje šablony, barvy a pomůcky a vrhly jsme se s nadšením a elánem na věc. Nejvíc času nám zabralo asi rozmýšlení, jak ta naše trička budou vlastně vypadat. 

Tričko č. 1 - peříčkové
Spolužačka (taky Terka) si vybrala šablonu s peříčky. Na jejím tričku jsme ze začátku pracovaly všechny tři. Dvě přidržovaly šablonu, aby neodstávala a Terka sprejovala a sprejovala. :)



Peříčka zvýraznila černou i bílou konturkou. 
Velká škoda, že doma nemáme barvu s třpytkami, kterou viděla na mém triku z Luk. Moc by se jí hodila. 



Tričko č. 2 - ptáčkové
Naše Terinka zkusila opět něco nového. Tričko si smotala, zafixovala gumičkou a posprejovala. 


Pak použila šablonu s latinou...


....a narazítkovala ptáčky.


Něco málo obtáhla černou konturkou. 
Výsledek se mi moc líbí!


Tričko č. 3 - anglické
Tohle Terinka chtěla pro svého spolužáka pod stromeček. 
Opět motala a gumičkovala...


...ale... výsledek nebyl podle představ. 


Ať už se snažila jak chtěla, spokojená nebyla. 




Šel okolo Mirďa a že prý jestli pro nikoho není, jemu se líbí moc a rád ho bude nosit. :)


Tričko č. 4 - oranžové
Doma jsme se dohodli, že letos opět budem dárky pod stromeček vyrábět. A všichni synovci i neteře dostanou originál tričko.  
Oranžové je pro první neteř. 
Na bílý váleček pár razítek a cikcaků bílou konturkou. Víc snad ani není třeba. 



Tričko č. 5 - modré
Pro druhou neteř. 
Na tričko jsem obtiskla mokrou šablonu z trika č. 2. Tak jak nás to učila Apták. ;) Ani kapka na zmar. 


Válečkem nabarvila modré a tyrkysové pruhy. Bílou barvou razítkovala kaňky a stopy. Ty jsem ještě víc zvýraznila a obtáhla.  



Tričko č. 6 - ozubené
Pro synovce. 
Začátek byl stejný jako u předchozího. Obtiskla jsem šablonu neb mi bylo líto barvy. Ani mi nepřijde divné, že jsou písmenka obráceně. 


Zas jsem válečkovala. Modře i tyrkysově. Ke středu jsem nastříkla zelený flek. 
Na klučičí triko jsou ideální ozubená kolečka.
Nakonec jsem čmárala bílou konturkou. 



Doma jak po výbuchu, ale mám tři dárky hotové. A obě Terezky jsou se svými výtvory taky spokojené. Co víc si přát?
Snad jen delší dny, páč nestíhám.  



Žádné komentáře:

Okomentovat