"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

sobota 14. listopadu 2015

Challenge na září

Doslovné zadání od Gabrety: 
"Ale... neb je 1. září a to je takový začátek, startovní čára, pro mnohé zlomový den, napadlo mě téma:  

ZAČÁTEK, ZAČÍNÁME

A podmínka? Zpracovat co nejlevnější materiály, nejlépe jen ty, co jsou dostupné v každé domácnosti a připsat ke stránce její výrobní cenu." 

Pro dané téma jsem si našla úplně nejlepší fotky jaké jsem doma měla. Jak se u nás začínají zdobit vánoční perníčky. Na poslední chvíli. ;)
A k podmínce... hnědý podkladový papír jsem ukořistila už před lety na scrapovém srazíku, snad v Havlíčkově Brodu. Nestál mě ani korunu. Světle hnědý papír na písmenka a tmavě hnědý papír na "perníčky" jsou zbytky ze šuplíku. Cenu jsem odhadla na deset korun. Nakonec jsem potřebovala jen bílou gelovku, černý fix a hnědou razítkovací barvu, abych mohla "domalovat" perníčky. K lepení postačil Hercules a malý kousek oboustranky. Suma sumárum.... stránka mě mohla stát deset... dvacet korun? 


No a největší překvapení nakonec... moje stránka vyhrála.   O fous! A to tu tedy vážení přátelé ještě nebylo! 




Žádné komentáře:

Okomentovat