"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

sobota 14. listopadu 2015

Říjnová challenge

Doslovné zadání:

"Poněvadž challenge na měsíc říjen vyhlašuje Strnadová, téma bude znít:

PTÁCI

Ptáci a ptáčci jsou všude kolem nás a myslím, že se hodí na každou stránku. Ptáci jsou časní i noční... vodní, brodiví, poštovní, tažní... ptáci nosí děti... symbolizují velikonoce, příchod jara, nástup chladnějšího období... nebo je vídáme na dovolené... a tak dále a tak dále. 
Zkrátka - na stránce by měl být alespoň jeden malý ptáček. Je úplně jedno jestli vystřižený z papíru, namalovaný, obtisknutý z razítka, na washi pásce, na cvočku či na visačce... aspoň jednoho opeřence, prosím. Nepočítám vyfoceného." 

Svoji tentokrát nesoutěžní stránku jsem lepila podle mé oblíbené hamtaro807.


Jelikož jsem (někdy) zbytečně spořivá, namazala jsem vodovkové barvy na bílý papír, který bývá součástí každé albové kapsy. Ten pěkně zvlnkovatěl a už nešel narovnat. 
Z toho plyne jediné, šetřit se má rozumně. 
:D
Barevné papíry jsem doplnila novými washi páskami, knoflíky a výseky. 

No - zvládala jsem tu "svoji" první challenge docela dobře... řekla bych. Sešlo se mi deset krásných stránek, které jsem stihla včas vložit. 
Nejhorší ovšem mělo teprve přijít. Odjeli jsme na Vysočinu a ejhle... internet nepracoval tak jak měl a mě přes hodinu nešly vložit výsledky. Byla jsem z toho docela nešťastná. Naštěstí mám doma strašně šikovnýho ajťáka, který přišel s jiným, vylepšeným notebookem a já byla zachráněna. Žezlo jsem vrátila Gabretě, která ho s radostí přenechala Markétě. 

Žádné komentáře:

Okomentovat