"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

neděle 24. června 2012

Smash pro Marťu


Terezka byla pozvána na oslavu jedenáctých narozenin své kamarádky z Jitřenky, Martinky. Navrhla jsem, že klidně vyrobím smash (můžu-li tomu tak vůbec říkat), poněvadž ten loňský "maďarský" měl u všech Jitřenek velký úspěch.


Marťa má ráda Hello Kitty. Povedlo se mi sehnat vhodný malý notýsek, který jsem vlepila hned na začátek, aby byl stále při ruce. Mezi čtvrtku je uchycena i guma, jejíž smyčka drží nezbytnou propisku.




 Vpravo velká kapsa na gumičku.


 Vpravo kapsička na visačku. 

 Vpravo další kapsička na visačku.


 A pro změnu - ještě jedna kapsička na visačku. 





Notýsek jsem dělala fakt na poslední chvíli. V pravé poledne byl dokončen, narychlo vyfocen a už ve tři ho Terka předávala. Malá ukázka - tak takhle vypadá opravdový bordel. 
Závěrem bych chtěla dodat, že bohužel ještě stále nejsem vlastníkem šikovné mašinky Zutter - Bind-it-All. Rozebrala jsem tedy starý blok a list po listu navlékala na ustřiženou spirálu. Jde to blbě, ale jde to. Jen si musím příště uvědomit, že spirála není nafukovací a mírnit se v počtu stránek.
Velikost bločku 10x15 cm. 

Žádné komentáře:

Okomentovat