"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

sobota 9. června 2012

Přáníčková

V našem městě je jeden šikovný obchůdek s výtvarnými potřebami. O paní vedoucí je známo, že je velmi odměřená a na každou novou tvář velmi přísná. Mě už zná a tak mě vítá s úsměvem. Dokonce se můžu jako jedna z mála dotýkat papírů bez dozoru! Tohoto privilegia se mi ovšem dostalo až po často opakovaných nákupech. :D
Při mé poslední návštěvě mi nabídla nově došlé papíry coredinations.com Sand it, Tear it, Emboss it, Love it. Jednobarevné, se světlým jádrem, takže přebrousím-li je například pilníčkem na nehty, krásně vynikne jejich struktura. Neodolala jsem a zakoupila si k vyzkoušení hnědé třicítky. 
Přáníčko k narození kluka se mi dělalo z tohoto papíru moc dobře. Protože mi přišla razítka od Kety, zkoušela jsem další variantu, tentokrát narozeninovou. 
U přáníček ještě chvíli zůstanu. Dvě moje scrap-kamarádky mají v těchto dnech narozeniny. Jak už jsem byla políbená múzou, vyrobila jsem v poměrně slušném čase pro každou přání s mini dárkem.






První je na mateřské dovolené. Protože má doma navíc i školáčka, celý scrap zabalila jednoduše do krabice a uložila k ledu. Výrobou miminka se ji pokusím znovu navnadit na scrapovou strunu. 






Neuhodli byste, pro koho je určeno druhé přání. :D
Speciálně pro tuto příležitost jsem zakoupila golfový ubrousek a z celé jedné půlky vyrobila ubrouskové samolepky. 

Žádné komentáře:

Okomentovat