"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

sobota 4. února 2012

Už zase scrapuju!!!

Katie vyhlásila pro letošní rok novou scrapovou soutěž - Projekt 2012. Začátkem každého měsíce dvě účastnice vyhlásí podmínky, které musíme splnit. Nejlépe však do konce měsíce, nechceme-li přijít o důležité body. Získat body můžem i za účast v challenge a v diktátu. Motivace jak hrom. Pustila jsem se tedy s vervou do plnění měsíčních podmínek.

Lednový projekt 1 - vyhlašovatelka Katie:
stránka s portrétní fotografií
+ dodržení barevného schéma č. 9 nebo č. 36 z těchto stránek:
http://carnetdecouleurs.canalblog.com/
schéma 9
tmavší modrá - světlejší modrá - žlutá - oranžová - červená
schéma 36
brusinkově červená - béžová - limetkově zelená - středně hnědá

Lednový projekt 2 - vyhlašovatelka Píďalka:
dvoustrana na téma - letní dovolená

Challenge uvařila opět Katie:
Jednu nebo dvě fotky smícháme s něčím modrým, něčím utrženým a něčím kostičkovaným, pořádně zamícháme, přidáme minimálně jednu visačku a razítko, necháme vykynout a pak okořeníme alespoň jedním, nejvíce ale pěti brads. Do těsta můžete přidat samozřejmě i další suroviny dle vašeho výběru, ale tyto nesmějí chybět! Něco modrého může být zároveň i něco utrženého a kostičkovaného.

Diktát jsem vzdala dopředu.

A tady jsou mé výtvory. Pro počáteční rozjezd jsem si vybrala první projekt s portrétní fotografií. Pustila jsem se do něj s takovou rychlostí, že jsem úplně zapomněla na podmínky s barvami. Už mi bylo ale líto cokoli měnit neb mnou vybrané papíry k fotce báječně pasovaly. Lift je od Severine.

Abych napravila chybu, vyhrabala jsem ze stoletých restů Terčinu narozeninovou fotku a první podmínka byla tímto konečně splněna.

Pro druhý projekt na téma letní dovolená jsem vyštrachala fotky z našeho společného výletu do ZOO a Dinoparku v Plzni, který jsme podnikli v roce 2010.

Ke splnění challenge jsem znovu zahrabošila v Mirkově albu a scrapla pro změnu tuhle školkovou fotku. Opět lift, tentokrát od mé oblíbené Cleosmum.

Žádné komentáře:

Okomentovat