"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

pátek 12. srpna 2011

Pelhřimovské fiasko.

..: Velmi stručná historie města Pelhřimov. Původní osada z 13. století vznikla pravděpodobně na místě dnešního Starého Pelhřimova. Později bylo jméno přeneseno na osadu kolem kostela sv. Víta a Hrnčířské ulice. Roku 1596 byl Pelhřimov povýšen na město královské. Klidný vývoj města byl ukončen třicetiletou válkou. Do města vtáhla několikrát vojska, město bylo poškozeno i několika požáry. V roce 1766 lehla popelem většina domů. Protože domy byly po požáru postaveny zcela nově, má historické městské jádro barokní řád. :..
Město Pelhřimov je hlavně městem mé drahé polovičky. Narodil se tady a pořád se sem rád vrací. V blízkém okolí žije většina jeho příbuzných z maminčiny strany, která pochází z nedaleké vesničky. Teď do těchto končin zamířily také mé kroky. Děti tráví u babičky a dědy s malou přestávkou skoro celé prázdniny. A právě nastala správná doba, kdy si je vyzvednu a odjedeme navštívit moji babičku do Prahy.
V Pelhřimově mám čas na přestup něco přes dvě hodiny. Tuto dobu jsem se letos rozhodla věnovat hledáním kešek. Doma jsem si nastudovala potřebný materiál a vydala se na lov. Bohužel v nevhodnou dobu. Město je v pátek odpoledne plné mudlů a bez navigace jsem byla zcela namydlená. Zkušený keškař podle fotek pozná, že jsem na místech úkrytu opravdu byla. Snad někdy příště budu úspěšnější.









Žádné komentáře:

Okomentovat