"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

čtvrtek 11. srpna 2011

Cestovní deník alias smash.

Tak toto je hlavní důvod mé červencové absence zde na blogu.
Cestovní deníček, který jsme s Terkou nesměle nazvali "smash".


Jitřenka právě dnes odjela na mezinárodní sborový festival do Maďarska. Terezka se rozhodla sepsat si pro tuto příležitost důležitá maďarská slovíčka. Jak jsem jí tak v její činnosti sledovala napadlo mě najednou..... proč by měla sebou tahat áčtyřkové papíry, když může mít luxusní cestovní deník se vším všudy. Se slovíčky, s prostorem na poznámky, s kapsičkami, zkrátka takový "český-skoro-smash". Pustila jsem se do díla. Téměř celý červenec jsem lepila, stříhala a obkreslovala, ale stálo to za to. Terce se moc líbil. A to je pro mě největší odměna.
Chytí-li Terka holčičku za ruce, vytáhne z kapsičky tabulku, na které má napsaný naše telefonní čísla.






Terky oblíbený lemur. Dál následuje pár čistých papírů na poznámky z cesty, dojmy, apod.




Pod ptačí hlavou je kapsička na lístky, vstupenky, apod.

Medvídek vám bude povědomý. Kdo má ještě leták Tesca z tohoto týdne doma, najde i medvídka. Mě se báječně hodil na poslední stránku, se kterou jsem si dlouho nevěděla rady.

















Ještě musím dodat, že velkým přáním Terky byla barevná kombinace. Převládat měla hlavně oblíbená zelená. A tak si jistě dovedete představit moji obrovskou radost, když jsem v galanterii objevila tuhle krásně zelenou gumu, která jednak zabraňuje otvírání desek a hlavně vytváří očko pro tolik důležitou propisku.

2 komentáře:

  1. Je to krásně udělané, ale některé ty překladatelské chybky mě vážně pobavily :D Nechci znít ošklivě, vůbec ne, je to krásná práce, ale není východ jako východ :D

    OdpovědětVymazat