"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

úterý 4. srpna 2015

Květnová challenge

Téma květnové soutěže znělo:
Sport v přírodě

Doslovné zadání: 
Nemusí to být zrovna ultramaraton, nebo basejumping. Počítá se i turistika, cykloturistika a ....prostě jak vás, nebo někoho blízkého baví se hýbat venku. Podmínkou je použití ŠABLONY / MASKY. Můžete ji použít jak s inkousty, ti co se nebojí i s gessem, pastou.... nebo třeba i bahnem z vyjížďky na kole. 
:D

Našla jsem si fotky z roku 2011. Tenkrát jsem nalákala svoje děti na geocaching. Hltala jsem všechny možné informace a nemajíc pražádnou navigaci pustila jsem se nadšeně do odlovů. Jasně, že bez navigace to nejde. Ale nám se kupodivu první keška povedla najít poměrně rychle. Do akce se s námi pustili i moji synovci. 
Věčně řeším problém s uspořádáním fotek na stránce. Mám-li scrapnout víc jak jednu, už je problém. Jenže - tři byly důležité a ta čtvrtá s máky zas hezká. :)
Šablonu jsem použila pod nápis. Natupala jsem jej hnědou razítkovací barvou, aby byl nadpis jakoby rozzářený. Jenže po zveřejnění v galerii jsem se dočetla, že připomíná brázdy na poli. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat