"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

čtvrtek 6. října 2011

Moje nej pro Karamu.

Moje scrap-kamarádka Karama bude mít tuto sobotu narozeniny. Ani bych to nevěděla nebýt došlého upozornění z Facebooku. Být to někdo jiný, asi bych tuto informaci přešla nebo bych maximálně napsala krátkou gratulaci. Jenže Karama už přes rok čeká na stránku o mých nej!

Co to je "Moje nej"? V naší scrap-komunitě máme takový hezký zvyk. Vyměňujeme si mezi sebou stránky, které jsme trefně nazvali "Moje nej". Taková stránka by měla obsahovat především informace o nás samých. Co je nám nejmilejší, jakou činnost máme nebo děláme nejraději, co nebo koho nejvíc milujeme. Já jsem například vlastníkem Ekulčiny stránky, kde sděluje, že nejraději lenoší. Což ovšem docela dost dobře nechápu, neboť Ekulka je nejpracovitější a nejplodnější človíček jakýho vůbec znám. Možná je to lenošení jen její toužebné přání. Asi jako když já napíšu, že hrozně ráda spím..........neboť většinou se mi poštěstí spát jen pět šest hodin. ;)

A tak jsem se tedy chytila za hlavu, rychle uklidila ten neskutečný svinčík, který se za dobu mé nečinnosti záhadně objevil na mém pracovním stole, už v pondělí v noci vyhledala vhodný sketch, abych hned v úterý s vhodnou fotkou a papíry lepila a patlala a lepila ..... abych už ve středu mohla běžet na poštu a poslat oslavenkyni tuto stránku:


Nemůžu říct, že bych byla nespokojená. Použila jsem papíry z oblíbené sady od firmy Crate Paper. A předlohou mi byla tahle krásná stránka od Delph57:


Žádné komentáře:

Okomentovat