"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

pátek 14. října 2011

Dortové prvotiny.

Loni touhle dobou probíhaly velké přípravy. Čerstvě jsem se rozhodla, že začnu svým dětem k narozeninám péct dorty sama a nebudu už nikoho cizího úkolovat. Stejně jsem s výsledkem nikdy nebyla na sto procent spokojená.
Mirečkova oslava probíhala v dinosauřím duchu. Encyklopedie o dinosaurech, figurka mamuta a .... DORT.
Já vím, že není dokonalý, ale je to opravdu moje 3D prvotina. A jak už jsem psala mnohokrát - důležitý pro mě byl fakt, že se výsledek líbil a i chutnal.

Půl roku na to jsem pekla znovu. Tentokrát holčičí. A protože jsem se nechtěla "patlat" s mléčnou hmotou, koupila jsem už hotovou, což byla chyba. Nebylo to ono. Dort se ale líbil a snědl se do posledního drobečku.



Je tady opět říjen a já už plánuju a peču.... a těším se na reakce!

Žádné komentáře:

Okomentovat