"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

neděle 30. prosince 2018

Kalendář č. 1

Letošní kalendáře jsem začala v relativně dobrém čase. Našla jsem si šikovné stránky s příjemnými sketchy. Namísto papírů jsem si víc hrála s inkoustovými barvami a razítky. Všechno by šlo jak po drátku. Jenže ..!.. pak mne v tu nejnevhodnější dobu udolal jakýsi moribundus. Moje aktivity se smrskly do dvou nejdůležitějších činností. Z postele do práce a co nejrychleji zpět do pelechu. Takže několik zbývajících stránek bylo zas lepeno na poslední chvíli.  
Odfláknutost je názorně vidět hned na první titulce, která je i focená při velmi špatném světle. 


sketch pro leden


sketch pro únor


sketch pro březen



sketch pro květen


sketch pro červen



sketch pro srpen


Září je podle předlohy také... jen jsem si ji "nestihla" uložit. 


Říjnová stránka byla hotová jako jedna z prvních. Přišlo mi totiž dlouho toužebně očekávané razítko "Filmové okénko" od Stampotique. 


sketch pro listopad


sketch pro prosinec


Žádné komentáře:

Okomentovat