"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

úterý 13. listopadu 2018

Krumlov - I. část

Na dnešní den mi byla naplánována dovolená. Sbalila jsem si tedy foťák, pět peněz, sedla na autobus a odjela relaxovat do Krumlova. 
Bláhově jsem si myslela, že je už po sezóně a že tím pádem bude město ospale klidné, bez náporu cizinců. Omyl. Velký omyl. Turisté zleva, turisté zprava ...všude kam se podíváš turista s foťákem. Kdybych nevyčnívala o celou hlavu, dost možná bych mezi ně i pěkně zapadla. Lačna křišťálově čistých záběrů, obrnila jsem se velkou trpělivostí a tiše, bez hnutí čekala na vhodný okamžik, kdy budu moci zmáčknout spoušť. Takový lovec beze zbraní. Dalo velkou práci mít záběr bez jediného človíčka. A přesto jsem nafotila tolik obrázků, že je budu muset vložit po tématech. První část bych nazvala velmi jednoduše:

OKNA.
  














Úžasná fotka! Ještě nikdy jsem neviděla tímto způsobem zaznamenanou římskou čtyřku.







Žádné komentáře:

Okomentovat