"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

pondělí 21. května 2018

Moje zahrádka 2018

Tenhle víkend jsem se konečně pustila do mojí "zahrádky". 


Tymián, 


dobromysl


 i pažitka přečkali zimu bez úhony.


Máta přezimovala v chladné chodbě a díky zemině nakopané u babičky ji ani jednou nenapadli tolik obávaní škůdci. 


V sobotu na trhu prodávali mimo jiné i nadšenci a snílci z Drahotěšic
Koupila jsem si u nich šalvěj muškátovou 
.... ale.... 
poněvadž tuhle rostlinu vůbec neznám, jsem moc zvědavá, co mi vlastně vyroste. 
(Zvědavá je slabé slovo...... napnutá jak kšandy.)


Levandule, taktéž z Drahotěšic! 
Za pár peněz jsem dostala nádherné trsy rostlinky.


Nová rozmarýnka..


..i bazalka.


Květinový truhlík bude letos zase hrát všemi barvami. Vpředu jsou již rozkvetlé petunie (nebo surfinky.... furt se v nich nemůžu vyznat). Napravo pokvete modře až fialově vějířovka. Vzadu, speciálně pro Terku - bílé kopretiny. A je mi záhadou cože je vlastně ten zelený trs lístečků vlevo dole, který se tak moc líbil Terince. Snad se mu bude na jižní straně dařit. 



Severní okno opět zdobí můj oblíbený jasmínek.

Žádné komentáře:

Okomentovat