"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

neděle 1. ledna 2017

Bilance


Skončil rok 2016. 
Za sebe říkám: KONEČNĚ! 
Pro mne byl zatím nejhorším rokem, jaký jsem kdy měla možnost zažít. Doufám, že byl i poslední tohoto druhu. Byl plný velkých, nečekaných změn, které hodně bolely. Vždycky jsem si přála mít funkční, úplnou rodinu a konečně vyplavalo na povrch, že tyhle pro mne zásadní cíle ztrácí smysl,
 mám-li po boku člověka, který se vůči mě stal zcela apatický. 
Teď, na začátku nového roku se můžu dívat na svět novýma očima. Především chci být znovu sama sebou. Pokoru, poslušnost, ostych, smutek, čekání... a podobné neřesti, které ze mne udělaly fackovacího panáka, pověsím na hřebík. Všeho jsem si užila dosytosti. Je třeba začít znovu žít.


Vám Všem přeji krásný nový rok. 
Mějte se rádi,
mějte rádi sami sebe,
buďte hodní na sebe
i na své okolí. 
A ať se tady ve zdraví příští rok opět znovu sejdeme. 

Žádné komentáře:

Okomentovat