"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

čtvrtek 12. května 2016

Peču sušenky ;)

Tak si tak zas jednou pročítám blog Na kopečku a ejhle...
Monika pekla máslové sušenky
Dostala jsem na ně ukrutánskou chuť. 
Pustila jsem se do porovnávání dalších receptů na netu
a objevila domácí koka sušenky. A ty já teda můžu asi nejvíc. 
A tak si dneska píšu do vyhledávače rovnou koka sušenky
a jako první v nabídce vyskočil opět Moničin blog. 
Ta holka už snad vyzkoušela všechno. :)

Másla jsem měla doma dost a tak jsem zadělala rovnou na oba druhy. 


na MÁSLOVÉ SUŠENKY potřebuji:
200 g změklého másla
280 g hladké mouky
80 g moučkového cukru
špetku soli
a vanilkový cukr
(Monika používá domácí vanilkový, který "zatím" nemám. Přisypala jsem tedy sáček vanilkového... pro vůni. 
Pozor - ne vanilínového!)


Všechno smíchám a nechám hodinu uležet v lednici. 
Vyválím placku... tady nastal problém. 
Těsto bylo sušší, drolivější... vyválet nešlo. 
Vytvarovala jsem tedy váleček, nakrájela na kolečka,
která jsem ještě malinko zmáčkla a raznicí vyrazila obrázek.
Peču přibližně 10 minut na 180°C. 


Jsou VYNIKAJÍCÍ!!!


na luxusní domácí KOKA SUŠENKY si připravím:
100 g kokosu
240 g hladké mouky
220 g změklého másla
120 g moučkového cukru
3 vrchovaté lžíce kakaa
špetku soli
a 1 žloutek

Všechny ingredience smíchám, tvořím malé kuličky, které rozmáčknu vidličkou.
Peču přibližně 10 minut při 180°C.  


...no a tyhle tedy NEMAJ CHYBU!! 


Děti už ode dveří natahovaly do nosánků vůni, která si line celým naším bytem. 
Mám takový dojem, že nám zásobička sušenek dlouho nevydrží. 
:D

Žádné komentáře:

Okomentovat