"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

pátek 10. srpna 2012

Projekt 2012 - SRPEN 2

Limetky srpnové zadání musím překopírovat do písmenka. Jinak to ani nejde. 

Léto - šup do plavek a hop do vody. Je horko, moc toho na sobě nemáme. Líně se sluníme u rybníka, večer popíjíme kafíčko při západu slunce. Tráva žloutne, z polí nám horký vítr přináší prach od sečeného obilí. Cítíte vůni letního deštíku na rozpáleném chodníku? Nepřipomíná vám vůně borovic a suchého jehličí v horkém dni tak trochu Chorvatsko nebo Řecko? Také máte tak rádi léto?
Heslem pro srpen je minimalizmus a jednoduchost. Jako je město prázdné když všichni odjedou k vodě a děti k babičkám. Nechť je vám inspirací tenhle obrázek. 
Je jedno, jestli zachytíte krajinu nebo lidi. Byla bych ráda, kdybyste zvolili místo nebo lidičky (či zvířátka), které máte rádi nade vše a možná připsali i nějakou myšlenku. Upřednostňuji ruční psaní a kresby, ale nejsou podmínkou. 

Tolik Limetka. Jednoduché stránky jsem dělala minulý měsíc. Co teď? Vyhrabošila jsem fotku (bohužel moc tmavou) kdy Mireček seděl na kanále a házel do Vltavy kamínky. Kanálem rozuměj vodácký kanál. ;) Je v Českém Vrbnu, od nás coby kamenem dohodil. Jezdíme tam moc rádi a úplně nejraděj, když tam zrovna táta měří nějaké závody.  
Konečně jsem se odvážila použít papír WHITEWASH COLLECTION, zakoupený před x-lety na srazíku u Aktijky. Čím je tento papír zvláštní. Bílá plocha lze jakýmkoli způsobem odstranit. Pilníkem na nehty, šmirglem, papír můžete zmačkat a znovu vyrovnat... podle libosti. Vzniknou tak úžasné plochy. Poprvé jsem viděla tento papír u Meliny a řeknu vám, byla to krása. 
Já jsem brousila jak divá pilníkem na nehty, barevné přechody jsem obtáhla modrou pastelkou a nadpis s bílou větvičkou si vyřízla pomocí silhouette na bílou tapetu. Zelenou větvičku mám od Meliny z její krabičkové Vintage sady.   





Žádné komentáře:

Okomentovat