"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

čtvrtek 19. dubna 2012

Projekt 2012 - DUBEN 2

Téma projektu "PRVÝ RAZ" vyhlašuje Yka. Navíc přidává podmínku - na stránce by mělo být něco ručně vyrobeného.
Říkala jsem si jakou fotku asi tak použiju, když už mám ty dětské "první" všechny scrapnuté. Jasně ... ! ... fotky z mého mládí jsem teprve začala zpracovávat! Bingo. A hned první fotka je ta nejideálnější. Má i příběh, který mi kdysi mamka vyprávěla. O tom, jak mě nikdo nesměl vyfotit, neb se babička Růženka domnívala, že fotografování vyzařuje záření lidskému organismu škodlivé a chtěla tak svoji první vnučku ochránit. Jedenáctý den neuhlídala. A já mám díky tomu tuhle zažloutlou fotečku.
Lift jsem dlouho nehledala. Hamtaro807 tvoří stránky přesně podle mého gusta. A její dílko "Baby in a bucket" bylo přesně to, co jsem potřebovala.
Minulý týden mi přišly od Aktijky papíry ze srazíku. Hned jsem dva z nich zakomponovala. Báječně se mi hodil filmový pásek, který mi nedávno darovala Gabreta. Do něj jsem natiskla výše zmíněný příběh. Ve stejném fontu jsem chtěla na silhouette vyříznout i nadpis. Jenže vybraný "Girls are Weird" je tak tenoučký, že je prakticky k vyřezávání nepoužitelný. Vytáhla jsem tedy písmenka od Kety, natřela je bílou akrylovkou, smíchala žlutou a červenou tuš a touto "oranžovou" písmenka natřela. Hokus-pokus se nezdařil, oranžová byla pořád víc do červené. Vyštrachala jsem kočičí oči a žlutým odstínem Ochre zaschlá písmenka přetupala. Celé pak posypala průhledným emb. práškem a zapekla horkovzdušnou pistolí. Písmenka chytila zajímavý přechod barev, který se, myslím, k papírům vyloženě hodí.
Třešiňka na dortu - něco ručně vyrobené. Vyhrabošila jsem korálkovou kytičku, kterou jsem dostala na přivítanou od Astarte na srazíku v Havlíčkově Brodu a kterou jsem si pořád šetřila na vhodnou dobu.
Škoda - přeškoda, že nemám šicí stroj. Fotka je hodně zakroucená a kdybych ji přišila tak, jak to dělá třeba Fidula se staršími fotkami, jistě by stránka dostala zajímavější šmrnc.

Žádné komentáře:

Okomentovat