"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

úterý 31. května 2011

Lazurování - obaly na fialky.

Psal se rok 2006 a kvapem se blížily narozeniny mojí mamky. Dárek jsem tentokrát řešit až tak moc nemusela. Věděla jsem už dávno co jí pořídíme. Při poslední návštěvě jsem si totiž všimla žalostného stavu květináčů, ve kterých mamka pěstuje hlavně fialky.
Připomínám, že v tomto období jsem ještě pořád vášnivě ubrouskovala. ;D
Bylo zapotřebí zakoupit osm bílých, plastových obalů na květináče a do nich na míru ty klasické terakotové. Proč právě plastové obaly? Na květináčích se mi líbí decoupage, ale nelíbí se mi když klasické květináče vodu nasají a pak celé zflekatí. Obrázek je rázem tatam.
U nás v zahradnickém centru jsem našla konečně ty pravé. Bílé, na povrchu hladké, bez jakéhokoli zdobení. Hladký povrh jsem natřela hrubou podkladovou barvou Home Art. Po zaschnutí přetřela žlutou lazurovou barvou, podle návodu po cca pěti minutách přetřela širokým štětcem cikcak, čímž se odkryli bílé efektní prvky v barvě.... a nakonec nalepila ubrousek. Vybrala jsem pomněnkové motivy, poněvadž tuhle kytičku moje mamka miluje. Dokonce ji měla ve svůj svatební den. Ve finále jsem vše přelakovala.

Pro úplnost ještě přidávám přesný návod Moniky Brýdové, jejíž obchůdek je v odkazu výše.

Žádné komentáře:

Okomentovat