"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

úterý 17. listopadu 2009

Čertovská nadílka

Nevím jak u vás, ale my začátkem prosince rok co rok zápasíme (marně) s čokoládovým závalem. Všechny ženské v rodině blázní a nakupují co nejhezčí a často bohužel i nejlevnější ňamky, aby ve finále každé dítě vlastnilo nejméně pět naditých balíčků plných přehršle laskomin. Letos jsem řekla "dost". DOST velkým balíkům, DOST nekvalitním, levným čokoládám, DOST ňaminkovému maratonu. Jedna čokoška bohatě stačí. Jen ji pěkně zabalit a ošperkovat.
A už tu byl nápad.
Z vlnité lepenky jsem vyrobila krabičku přesně na míru čokolády a jedné malinkaté hračky. Výška krabičky 27 cm, délka 10 cm, hloubka 4 cm. Na zadní stranu jsem připevnila ocas ze sisalového provázku a oválného dřevěného korálku. Celou krabičku jsem pro jistotu zafixovala provázkem, na který stačilo přivázat visačku (ve tvaru pytle) se začátečním písmenem dítěte na lícové straně a na rubové s celým jménem (nápověda pro Mikuláše).
Hlavy čertíků i se šablonou poskytl starší výtisk časopisu Praktická žena. Použila jsem tvrdší papíry (300 gramáž) v barvě bílé, krémové, světle a tmavě červené a tmavě hnědé. Slabší béžovou na visačky. Hlavu, uši, nos a visačku jsem "zašpinila" hnědou razítkovací barvou. Stejně tak i krabičku.

Žádné komentáře:

Okomentovat